fredag den 29. juni 2012

Tæt på de røde papirer

Frustationen og utålmodigheden er ved at tage livet af mig. Hver dag står jeg med valget Løbe eller Hvile - hvad er bedst for foden i dag?

Da jeg var hos fyssen i går, opdagede hun, at jeg har et meget ømt punkt på forfoden. Jeg lå nærmest oppe under loftet, da hun fik trykket på punktet. Det er ikke noget, jeg har opdaget tidl, da det ikke er et sted, der giver smerter, men måske har det indflydelse på de smerter, jeg har på siden af foden? Lægen talte ikke noget om dette i tlf, så jeg må vente med en forklaring til på mandag, hvor jeg skal til samtale.

Imens fordriver jeg tiden med at søge efter ultraløb! Har man hørt magen til manglede realitetssans? Jeg kan ikke træne lange ture, men jeg er sekunder fra at trykke på Enter-knappen til 24 timers løb! Jeg har jo allerede gjort det til et 6 dages løb, men det er først til maj, så det hører naturligvis under fornuftig planlægning - eller... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar