lørdag den 2. juni 2012

GUCR med Kent og Per

Kl. 02.58: Kent: Kongen er i mål! Tror ca. 41 timer, men han ved det ikke.

Pt. er 44 løbere opført som udgået og 31 i mål. Den sidste tid er 38t.46min., så Per Hjorths endelige tid må vi vente lidt på. Stort tillykke med at gennemføre GUCR 2012 under forfærdelige vejrforhold. Du er sgu en sej ultraløber Per Hjorth! :-)

Kl. 21.00: Kent: Per var ved Checkpoint 8 kl. 16.35 lokal tid og er forsat mod London. Han har ca. 10t.20min. til 40 km. De sidste 32 km har nok taget over 8 timer, men han når målet, hvis han ikke falder i søvn. Det er fandme sejt kæmpet! Må vist hellere sparke til de andre i DUUL, hvis Per ikke skal beholde tronen ;-)

Kl. 17.05: Kent: Det er rigtig træls vejr. 8 grader, blæst og regn.

Pt. er 42 ud af 97 startende udgået. Bl.a. Christian Hottas, tysk marathon- og ultraløber med over 1800 løb på sit CV, hvilket indebærer 1. pladsen i verden.

Kl. 13.03: Per: Jeg er taget på bar, ca. 110 miles, for at få en pint og chips.

- Det er da bare en suveræn opdatering at få :-D

Der er stadig intet nyt fra Per, men Kent har set ham ved 160 km efter 26t.15min. Han går, så han kan blive presset for at nå tidsgrænsen på 45 timer.

Jeg har ikke hørt fra Per, men han står heldigvis stadig ikke opført på listen over udgåede løbere

Kl. 07.30: Kent: Vejret var rigtig slemt i år. Jeg er ikke god til at løbe i vådt græs. Per lider også derude. Jeg gjorde simpelthen alt, jeg kunne. Jeg er helt smadret nu. Da jeg stoppede, lå jeg nok på 1-2 km/timen. Det var ynkeligt.

Kl. 04.38: Kent: Desværre er det slut. Har taget 2,5 timer om 4,5 miles. Jeg sover.

Kl. 02.02: Kent: Er ved 84,5 miles. Det øsregner.

Kl. 22.13: Kent: Har lige forladt 70,5 miles. Kom ind 14t.58min. Forlod 10 min. efter. Er rigtig positiv..

Kl. 19.10: Per: Løber alene, da Kent gerne vil løbe sit eget tempo. Jeg hænger på endnu, men min camelbak lækker i bunden!

Kl. 18.30: Kent: Har lige forladt depot ved 53 miles. Løber alene fra nu. 11t.27min.

Kl. 14.30: Checkpoint 3 7t.15 min. Vi løber stadig sammen. Leger kongens efterfølger.

(Pt. er Per kongen af DUUL pga. bedste resultater det sidste år, men de andre arbejder hårdt på at slå ham af tronen - red.)

Kl. 11.20: Vi løber sammen. Er ved checkpoint 2 på 4t17min.

Fredag aften blev tilbragt på en pub i Birmingham, hvor der blev ladet op med burger og pint til 5 Pund. Det var noget, der faldt i de to herrers smag. Vejrudsigten lød på tørvejr indtil lørdag aften, efterfulgt af 20-30 mm regn lørdag aften/nat.

Løbet begyndte kl. 08 dansk tid, og en hilsen 55 min. før start lød at det regner allerede, men de er friske og klar til løbeturen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar