mandag den 18. juni 2012

En af dem

Nu er jeg én af dem. De stakler, jeg undrende ser træne på løbebånd i fitnesscentrets store vindue, mens jeg selv løber forbi udendørs i al slags vejr. Jeg sidder selv i romaskinen, hiver i kæden og kigger misundeligt ud på folk i løbesko. Det niver lidt i løberhjertet, men på den anden side er jeg glad for, at jeg trods alt har en skade, der giver mig mulighed for at træne så længe og hårdt, jeg har lyst til.

I dag, hvor jeg har gulvsliber i min lejlighed, tog jeg i centret allerede kl. 08 og fik dermed fornøjelsen af at træne med byens pensionister. Hvis I synes, kvinder taler meget, mens de træner, så skulle I høre pensionisterne!! Og kors, hvor de hænger fast i maskinerne :-/

10 min. opvarmning på romaskinen (= 2000 meter), 40 min. styrketræning og som afslutning 45 min spinning. Det var et basishold, og normalt går jeg på hold for øvede, men fordelen ved spinning er, at man selv bestemmer intensiteten med den belastning, man giver cyklen. Det er mest af alt tiden, der er forskel på: 45 eller 60 min. træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar