fredag den 8. juni 2012

Tid til scanning

Jeg har fået tid til scanning af min fod mandag eftermiddag, så jeg regner med at få svar på omfanget af skaden tirsdag. Det bliver skønt at få en afklaring, for denne uvished påvirker humøret. Situationen er, at jeg ikke har løbet i 10 dage. Det er aldrig sket før, siden jeg begyndte at løbe for 7½ år siden - selv ikke da jeg var nybegynder og kun løb 1-3 gange om ugen!! Derfor bekymrer det mig, at der ikke er sket en bedring endnu, men at jeg har smerter på siden af foden, når jeg går.

Det betyder, at jeg begrænser min deltagelse i 6 timers løbet i morgen. Jeg skal naturligvis ikke gå glip af at flashe FCN-trøjen, men det bliver nok ikke til mere end 3-4 omgange, før jeg stopper. Det er ærgerligt, at jeg ikke får lov at løbe for fuld udblæsning på hjemmebanen, men der er ingen grund til at forværre tilstanden, når jeg er så tæt på at få opklaret skadens omfang og det videre forløb. Eneste bonus på min tidl. exit er, at jeg bliver knapt så tidspresset om eftermiddagen, hvor jeg skal i Parken og se Speedway Grand Prix :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar