torsdag den 8. september 2011

Mit foretrukne blad

Jeg har i forskellige perioder haft abonnement på Løbemagasinet, I Form og Aktiv Træning, men efter en forholdsvis kort periode bliver jeg træt af bladene. Jeg synes, det er de samme emner, der tages op igen og igen. For 1 år siden valgte jeg at søge udenlands og tegnede et abonnement på Runners World  i den engelske udgave, og det har jeg ikke fortrudt. Abonnement til Danmark kan tegnes for 1 år (12 nr.) til 53 pund.

Der er selvfølgelig en del reklamer, men da bladet er på ca. 140 sider, er der stadig plads til masser af læsestof i form af artikler, tips om kost og træning, tests af udstyr samt beskrivelser af løb i UK. Det virker selvfølgelig ikke helt så relevant for danske læsere, men det er dog mere brugbart end løb i den amerikanske udgave af bladet. Her kommer et lille udpluk af denne måneds indhold:

Tips om kost

Stor test af efterårets sko

Løbeteknik

Øvelser for åndedrættet gennem yoga

Sam Murphy har en fast klumme

Artikel om at lære at løbe som en kenyaner - hvem vil ikke det??

Anmeldelser af løb

Stor løbskalender for den kommende måned



Ingen kommentarer:

Send en kommentar