torsdag den 22. september 2011

Berlin calling..

Så er jeg ved at have pakket det sidste til Berlin. Vejret tegner til at blive rigtig godt, faktisk lidt a la Hamburg sidste år, hvor det var lidt køligt, da løbet blev skudt i gang og så varmere frem mod middag, hvor der er lovet 20-22 gr. I kommer ikke til at høre en eneste klage fra mig over det varme vejr, for jeg trænger i den grad til at mærke solens stråler!! Jeg har pakket singlet, korte tights og solbriller. Hvem skulle have troet, det var muligt at løbe i det outfit endnu en gang i år?

Der er kun én negativ ting ved vores tur, og det er selvfølgelig, at jeg ikke får mulighed for at se alle cykelstjernerne køre på min 'hjemmebane' ad Kongevejen og over Geels Bakke. Det er så stort, at det nok aldrig bliver større i Rudersdal kommune - og så sidder jeg i Berlin! Jeg har selvfølgelig tjekket, at løbet bliver genudsendt på TV om mandagen, men det er jo slet ikke det samme. Hvis man aldrig har været til en stor sportsbegivenhed, så prøv det! Stemningen, forventningerne, stjernerne, magien - det er der alt sammen!

Men at skulle til Berlin byder på samme magi, og jeg glæder mig til turen med Lars og Anders. Bare de overlever inliner-marathon om lørdagen! De er to ukuelige sjæle, så trods minimal træning (vi taler om nogle små ture indenfor de sidste par uger), så stiller de op lørdag eftermiddag i rulleskøjter og søndag formiddag i løbesko.

Datoen for næste års lokale ultraløb 24RUN er sat til d. 9.-10. juni, samme weekend som DM på Bornholm, men da det er to meget forskellige løb, kommer det nok ikke til at betyde noget for deltagerlisten. Ruten i Holte er kuperet og varierende, mens den er helt flad på Bornholm. 24RUN´s største målgruppe er stafetholdene, der giver masser af liv på ruten gennem hele døgnet, men der stiller også hvert år en stor gruppe singleløbere op.

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Håber du får en rigtig god tur til Berlin.
    Når du nu ikke har planer(mulighed)for pr, er der jo endnu større chance for at kunne nyde det i fulde drag.
    Glæder mig til at læse beretningen :-)

    Ønsker dig gode ben og ryg
    Susanne

    SvarSlet
  2. Håber du får en fantastisk tur og et super løb i skønne Berlin! Jeg følger jer på skærmen :o)

    Solskinshilsner,
    Lisette

    SvarSlet