torsdag den 29. september 2011

Løbeklubben på Facebook

Det er en lidt mærkelig fornemmelse at være klubløs. Selv om jeg ikke deltager i fællestræningen, er det rart at være en del af en klub, når der skal deltages i løb, afholdes foredrag eller sociale arr.



Mens jeg finder ud af, hvor jeg vil høre til (nu sidder der nok nogle klubber i nabolaget og ryster ved tanken om, at hende den stride ultraløber kan finde på at indsende en ansøgning om optagelse), løber jeg for 'Løbeklubben på Facebook'. Medlemmerne af 'Løbeklubben på Facebook' er meget aktive og deltager ofte i løb på alle distancer i hele landet. Det er igennem denne klub, at jeg har vundet startnr. til 6H i Albertslund d. 29. okt.

Men inden da skal jeg deltage i et socialt natløb på 21,1 km i Store Dyrehave, Hillerød på lørdag med pandelampe und alles, og næste torsdag er vi flere fra klubben, der løber AK73´s legendariske Flødebolleløbet . Trænger du til et godt grin over en forrygende løbsberetning, der bl.a. inkl. min gode ven og coach Jesper Kenn Olsen, kan jeg stærkt anbefale, at du kaster dig over sidens link til Tips og tricks for Bolle Begyndere.

I eftermiddags har jeg været en tur i min fagforening FOA for at få gode råd til min anmeldelse af erhvervslidelse til Arbejdsskadestyrelsen. Nu skal jeg have udfyldt papirerne, og så går sagen i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar