tirsdag den 6. september 2011

Griseløbet på søndag

På søndag kl. 10.30 skal SNIK afholde efterårets udgave af Griseløbet med mulighed for at løbe 5 km, 10 km og halvmarathon. Jeg har, som i foråret, meldt mig til nummerudlevering (husk gerne at tjekke dit startnr. før afhentning) samt at stå i væskedepotet på stadion. Hvad med at få testet formen før HC Andersen Marathon og Berlin Marathon? Eller måske bare slutte sæsonen af med et godt løbearr.?

Og nu jeg er ved Berlin, så er vores overnatning fra fredag til lørdag faldet på plads. Anders har været vidt omkring og er endt 1 times kørsel fra Berlin ved dette dejlige sted. Det er, i følge Anders, Kejserens gamle jagthytte, Jagdschloß Hubertusstock, ombygget af  DDR regeringen til at huse deres fine gæster lidt af vejen fra det DDR, der ikke skulle vises frem. Anders lover, at der er schnitzler, store øl og lederhosen, men der er ingen melding, om det er ham og Lars, der skal gå rundt i bukserne.

Det giver selvtillid at træne

2 kommentarer:

  1. Hey May-Britt!

    Et forsinket tak for dine gode råd med hensyn til 6H for motionister - det er virkelig prisværdigt, at du gider bruge tid på at strikke nogle råd sammen, som kan få så stor betydning for andres løbeoplevelser :)
    Hvad med dig, din ryg og formen? Jeg håber på det bedste for dig i Berlin - og hvis jeg tilfældigvis sku rende ind i dig dernede, så får du lige et hej med på vejen ;)

    Maia.

    SvarSlet
  2. Hej Maia
    Tak for din tilbagemelding. Jeg er glad for at høre, du kan bruge mine råd.
    Jeg har opgivet at løbe en god tid i Berlin, så nu tager jeg afsted for at have en god weekend med nogle dejlige løbevenner og for at se Berlin for første gang gennem 42,195 km sightseeing :-)
    Held og lykke med dine løb,
    May-Britt

    SvarSlet