tirsdag den 14. juni 2011

The Six SNIKs bliver berømte

OK, det er måske en overdrivelse, men vores indsats har da i hvert fald nået Rudersdal Avisen, som bringer denne artikel på nettet, og som sikkert også kan læses i papirudgaven senere på ugen. 

Jeg har fået nogle tips af en løber, der har haft FR610 lidt længere end mig. Derfor har jeg nu lært, at jeg sagtens kan gå både frem og tilbage i de opsatte træningssider. Jeg havde bare ikke trykket hårdt nok på skræmen. Jeg har også lært, at jeg ikke behøver at gå ind via menu og opsætning for at udskifte en feature, der er opsat på en træningssside. Jeg kan bare trykke på det felt, jeg ønsker at udskifte, i nogle sekunder. Så går uret automatisk ind i valgmulighederne. Supernemt når man ønsker at udskifte noget undervejs på en træningstur. Så lige nu har jeg faktisk ikke noget klagepunkt over uret bortset fra batteritiden, og det vidste jeg jo på forhånd. Det er nu blevet til 4 ture med uret, og jeg er rigtig glad for det.

Jeg har overdraget mit startnr. til Spartas Kvindeløb til en anden løber. Årsagen skrev jeg om i går. Dermed er løbskalenderen ryddet indtil løbet i Skövde, men det betyder ikke, at jeg ikke skal løbe konkurrencer inden da. Når jeg falder over lokale løb op til halvmarathon, vil jeg tage stilling til, om deltagelse er relevant. Jeg vil meget gerne løbe Powerade Halvmarathon d. 21. august som sidste afpudsning før 24 timers løbet, men 280 kr. + gebyr for et startnr.? No way..

Jeg har stadig ikke hørt den endelige beslutning vedr. Rudersdalstafetten, men jeg står stadig opført som nr. 2. Normalt udlodder det en præmie, men der er måske problemer med at inddrage allerede uddelte gevinster. Det er ærligt talt noget rod, at jeg nu i to på hinanden følgende løb er blevet snydt for at komme på podiet pga. fejl i resultatlisten: Rudersdalstafetten og 24RUN.

1 kommentar:

  1. Det er altså også en grotesk pris for et halvmarathon.. Omkring 300 kr. er bare ikke iorden! Forstår godt du dropper det.
    mvh,
    Dennis

    SvarSlet