torsdag den 9. juni 2011

Dårlig timing

Nogle gange er tingene altså timet rigtigt dårligt! Jeg sidder nu med mit spritnye ur, og så skal jeg i biografen kl. 18.

Jeg er rigtig dårlig til det med manual, opsætning og opstart, så jeg gør alt efter bogen. Der er muligvis nogle steder, hvor man kan springe let hen over tingene, men jeg tør ikke tage chancen, og derfor rører jeg heller ikke ved uret, før det er 100% opladet, som der står i lynstartvejledningen.

Når uret er ladet op, skal det parres med et USB ANT Stick, så jeg kan overføre data til min pc - og så kan jeg løbe! Eller... øhhh tage i biografen :-(((

Her kunne stå en masse grimme ord, men nu er jeg jo ikke styret af mit løb, så jeg vil glæde mig til en hyggelig aften med et par veninder og filmen 'Maos sidste danser', og så skal jeg nok få testet uret senere.

 Godt jeg ikke er en runaholic ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar