onsdag den 29. juni 2011

Hjælp!

Så er jeg langt om længe også kommet med på smartphone-moden. Det er nærmest et mirakel, at jeg allerede har lært at ringe op samt sende sms!! Og så ikke et ord om, at jeg måtte forbi Telenors butik for at få startet tlf. op :-/

Det smarte er bl.a., at jeg nu kan skrive på bloggen via mobilen, men ak - HVORDAN?? Jeg følger  instruksen for registrering men tlf. vil ikke sende sms til det pågældende nr.

Hvis der er en læser, som er lykkedes med at komme på som mobil-blogger, må du meget gerne skrive til mig, hvordan jeg får det til at virke :-)

3 kommentarer:

  1. Forsøger du med SMS? Der står følgende på info siden: "Afsendelse af tekstbeskeder til BLOGGR (256447) er i øjeblikket kun muligt for amerikanske telefonnumre." ... så du skal nok prøve med e-mail istedet.

    Hvilken smartphone har du købt? Måske der findes en app til Blogger?

    SvarSlet
  2. Den lille detalje havde jeg ikke læst. Tak for det Henrik :-)

    Det er en HTC Legend, jeg har købt. Jeg tjekker lige op på app.

    Mvh, May-Britt

    SvarSlet
  3. Naturligvis er der en app. til Blogger, og det tog ca. 1 min. at få det til at fungere :-D

    Endnu en gang tak for tippet Henrik

    SvarSlet