tirsdag den 21. juni 2011

På løbediæt

Jeg er sat på løbediæt! På grund af den lange tid med rygproblemer er coachen bange for, at jeg kommer til at presse mig selv for hårdt træningsmæssigt. I stedet for at følge et nyt, og i mine øjne realistisk program, er jeg blevet bedt om at gå ned i mængde a la programmet mod DM 2008.

Jeg er bange for, at jeg ikke får løbet km nok, og Jesper vil hellere have, at jeg løber mindre, så jeg er 100% sikker på at være skadesfri under hele forløbet (ok, det er fornuftigt nok) og måske ovenikøbet hente en bonus ved at være løbemæssigt understimuleret med deraf følgende sult på km i konkurrencen. Dette er min omskrevne udgave af hans fint indpakkede ord

Fordelen ved at have Jesper som coach har altid været, at han aldrig har sagt: du skal gøre sådan og sådan. Han har altid lagt det op til mig at komme med et forslag, og så får jeg efterfølgende en pæn mail med forslag om ting, jeg bør overveje nærmere. Så nu er jeg i overvejelsesfasen, men det ender nok som vanligt: jeg stoler på / følger coachens vurdering og gode råd med de sædvanlige små udsving fra min side. Intet nyt under solen efter 4½ års samarbejde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar