onsdag den 8. juni 2011

Hvordan gør i det??

Jeg er på kursus i denne uge. Det betyder, at i denne uge ligner min hverdag de fleste andres. Tidligt op, på kursus/arbejde, handle ind, spise, træne, aftaler der skal passes ind, sove. Det er bare slet ikke min rytme mere!

Jeg er vant til at træne, når jeg er frisk. Enten holder jeg fri (lørdag til mandag) og kan træne, når jeg har lyst, eller jeg kan træne efter at have sovet 5-6 timer efter min nattevagt. Bare en hurtig kop kaffe og så afsted. Men i denne uge... vorherre bevares!! Træt efter en dag på skolebænken, og en tung krop pga. inaktivitet på nær turen hen til kantinen. Næææ, må jeg bede om mine nattevagter :-)
Det positive er, at jeg ser alle min dejlige kolleger, når jeg er til frokost, fordi kurset er på Steno.
Jeg er jo Nattens Dronning. Muldvarpen

Heldigvis er kurset kun på 5 dage. Lærerigt, men lidt besværligt i forhold til at træne. Det er en slags genopfriskning af, hvorfor jeg i sin tid valgte at blive nattevagt.

I morgen er det FR610-dag! Mit nye ur er ankommet, og jeg kan få det i morgen. Jubii - nyt gear, som jeg skal have tjek på inden lørdagens stafet i Holte. For jeg skal naturligvis teste uret i konkurrence så hurtigt som muligt.

The Six SNIKS hedder vores 6 personers mixhold, bestående af 2 kvinder og 4 mænd. Løbet er fra kl. 10-16, og så snart slutfløjtet lyder, skal jeg op på cyklen og hjem.


Jeg har nemlig vundet 2 billetter til Speedway Grand Prixet i Parken. Min datter er ret glad for at se speedway, så hun tager sig en velfortjent aften fri fra eksamenslæsningen og drager til Kbh. med sin mor for at se slaggerne sprøjte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar