tirsdag den 7. juni 2011

Newline og stafetten

Den første sending af tøj er kommet fra Newline. T-shirts, tights, vindbukser samt løbevest. Jeg beklager, at mit mobilkamera ikke kan fange den smukke forårsgrønne farve på trøjerne.

Singlet
Farven er mere grøn end billedet viser
Genial udluftning på ryggen
Dette hulmønster er i den kort- og langærmede T-shirt
som i kan se herunder

Langærmet T-shirt til de køligere dage
Sort med grøn kant

Denne hvide T-shirt har jeg allerede forelsket mig i :-)

Tights i 3 længder (kort, knæ og lang)
Her ses Iconic sprinter

Sort løbevest.
En uundværlig del af garderoben, når det blæser

Mit klubtøj for SNIK er fra Newline, så jeg får heldigvis ingen problemer, når jeg skal deltage i fokusløb, betalt af klubben.

Mht. Rudersdalstafetten afventer jeg stadig et endeligt svar fra arr., men der er nogle deltagere, der har løbet for kort på ruten, og jeg formoder, at det gælder de to, der først var tilskrevet 1. og 2. pladsen. Jeg forstår ikke, hvordan det kan ske, med mindre man gør det bevidst, for der blev vist fint af undervejs.

1 kommentar:

  1. Hej

    Sikke lækre sager.... ser både funktionelt og godt ud.
    Jeg er vild med den langærmede bluse.

    Designmæssigt har mærket da også forbedret sig meget.

    Så tillykke med sponsoratet

    Kh Karina

    SvarSlet