mandag den 6. juni 2011

Så er det klaret

I går fik jeg en hilsen fra Søren 'RaSor' Raarup, der vandt 48 timers løbet i Skövde 2010. Han er for nyligt blevet opereret for en årelang ankelskade, og han løber knap 10 km endnu, men alligevel har han tilmeldt sig 48 timers løbet igen i år. Åh jo, ultraløbere er et folkefærd for sig :-D

RaSor ville lige fortælle mig, at det altså godt kan betale sig at købe togbilletter via det svenske svar på DSB, nemlig på sj.se. Og det kan det i sandhed! Jeg har sparet 300 kr. i forhold til DSB´s priser. RaSor tager afsted fredag kl. 05.57 fra Kbh, så han er i Skövde ca. 10.40. Starten går kl. 12.

Jeg synes ikke, det er optimalt at rejse på løbsdagen (det synes RaSor heller ikke, men det er hans mulighed), så jeg vælger at tage til Sverige direkte fra arbejde om torsdagen. Der er rabat på hotellet, når man oplyser Team Ultrasweden = 560 sv. kr. for enkeltværelse + morgenmad. Toget koster 566 sv. kr. for en returbillet. Det er faktisk ganske billigt for transport + ophold. Nu mangler jeg så bare at finde 800 sv. kr. i budgettet til selve startgebyret. Men nu er jeg i hvert fald på vej mod Sverige..

Der var et par stykker, der undrede sig over, at jeg ikke løb i Newline til Øl Marathon, men mit tøj skal jo lige trykkes først. Der kommer ekstra Newline-logo samt DENMARK på ryggen af jakker og trøjer. Planen er, at det bliver klargjort i løbet af denne uge, og i skal nok få billeder, når det kommer.

Og så skal I ikke snydes for lidt underholdning i denne uge. René Vang Hansen, der debuterede på 6 dages løb sammen med Lars Skytte Christoffersen, Per Brølling og mig i Göteborg 2009, løber i disse dage i Antibes, hvor 120 løbere (!!) er stillet til start. Løbet begyndte i går kl. 16 og slutter dermed på lørdag kl. 16. Løbet kan følges med resultater + webcam her


2 kommentarer:

  1. Har du hans nummer så man kan sende en opmuntrende kommentar til ham?

    SvarSlet
  2. Kirsten:
    Rene har nr. 30:-)

    Ja May-Britt, ultra løbere er et "underligt" folkefærd. Rene har ved jeg været skadet i meget lang tid, og alligevel nu hvor det (langsomt) vendt i gang i 6 dage.Han er bidt af 6dages løbene.
    Spændende hvad han kan hente hjem af km. Afventer en status fra hans kæreste der er med som hjælper. (stakkels hende siger jeg bare...hehe)
    Held og lykke i Sverige, bliver spændende at følge dig.:-)

    SvarSlet