lørdag den 25. juni 2011

Det bliver stort i Berlin

For nogle uger siden meddelte Haile Gebrselassie, at han stiller til start i årets Berlin Marathon. Nu har Paula Radcliffe også meldt sig klar i forsøget på at kvalificere sig til OL 2012. Det bliver på alle måder stort at løbe i Berlin d. 25. september!

En servicemeddelelse: Torsdag d. 7. juli bliver der arr. en kuperet træningstur i mit lokalområde, nemlig på Lysløjpen i Holte. Det er Claus Høier, bedre kendt som supermand, der har lavet et oplæg på Dourun.

Måske har du lagt mærke til Claus Høier under bl.a. København Marathon?
Han løber altid med masser af overskud til at opmuntre tilskuere og medløbere
Jeg troede, at det ville være nemt at nå løbetræningen trods alle studenterbegivenhederne, men selv om jeg har haft ferie, når jeg kun lige at snige mig op på de aftalte km.

Det hele kulminerede i går med translokation og studenterkørsel. Da der oprindeligt lå VM i denne weekend i Brugg, var vi lagt først på køreturen, så jeg (hvis jeg blev udtaget) kunne haste i lufthavnen. Siden blev VM som bekendt aflyst, men vi beholdt heldigvis pladsen på turen, for der var stadig liv i de unge mennesker, da de dukkede op kl. 12.30. Ved I, hvad den mest populære drik var? Vand! Min datter synes, jeg var lidt skør, da jeg foreslog at købe ½ l. vandflasker ved siden af øl, Sommersby og sodavand, men det viste sig, at 10 ud af 19 tog en flaske med i lastbilen, da de kørte videre. Det kan godt være, at det er datteren, der har fået hue på, men Mor ved stadig bedst ;-)


Senere i dag skal vi til bryllup. Min storebrors yngste datter, der samtidigt er mit gudbarn, skal giftes. Efter nogle krævende dage, både fysisk og mentalt, vil jeg nyde at møde op til middag, vin og fest uden at skulle lave det mindste andet end at være festlig. Jeg synes, jeg fortjener det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar