onsdag den 1. juni 2011

Ny tøjsponsor

Da jeg begyndte at løbe for 6½ år siden, var mit tøj ikke særlig fancy. Jeg faldt over et sort løbesæt bestående af jakke og vindtights under et vinterudsalg, og i kombination med et sæt skiundertøj var det garderoben.

Siden da har dette mærke altid været en del af min løbegarderobe. Der har været små afstikkere til andre mærker, for man skal prøve sig frem for at finde det mærke, der passer én bedst. Hver gang er jeg vendt tilbage til udgangspunktet, og det er derfor med stor glæde, at jeg har modtaget tilsagn fra Newline , at de ønsker at være min tøjsponsor.

Newline har to serier: Iconic for konkurrenceløberen og Imotion som er en lidt mere modepræget serie. Mit sponsorat er på serien Iconic.

Jeg er meget glad for, at et stort firma som Newline har lyst til at støtte mig. Det er også forpligtende og lidt skræmmende.

1 kommentar:

  1. Det er da rigtig skønt at høre. Synes også Newline laver rigtig lækkert løbetøj med fine detaljer og i god kvalitet.

    SvarSlet