tirsdag den 30. marts 2010

Tåbelig forfængelighed

Det er bare for morsomt, at jeg holder mig tilbage for at købe den rygsæk, jeg har kig på. Jeg, der ikke tøver med at tage de grimme, men effektive CEP kompressionsstrømer på, også selv om jeg løber i korte tights! Jeg har været i Løberen og prøvet rygsække fra Salomon, og XT Wings vesten er faktisk en rigtig god mulighed til GUCR, fordi væskeblæren kommer til at sidde fri af lænden. Den sidder ca. 10 cm. højere oppe på ryggen end andre løberygsække. Problemet er bare den vest, der er foran! Den er ikke for køn, men så snart jeg har overvundet den lille stemme, der siger 'ahhh May-Britt', så er den min ;-) .

6 kommentarer:

  1. Ej, jeg synes den ser fed og funktionel ud den vest.
    Kunne forestille mig den sidder godt på kroppen.
    Håber den viser sig at være rigtig god til dig. Det var da godt du fik prøvet den anden af på de 85 km.
    85 km, det er godt nok langt. Jeg læser jo bare måbende om jeres bedrifter :-o
    Forsat god træning hen mod dit næste mål. og god påske da også!
    Kh karina

    SvarSlet
  2. Men er vi for kønne når vi løber i forvejen???
    Røde i hovedet, svedende, håret stritter, småbøvser (og det der er værre), lugter ikke for godt - hvad er så en usmart vest oven i det?
    Godt du købte den, så slipper du for at bekymre dig om ondt i lænden - en bekymring mindre!

    SvarSlet
  3. Jeg har altså ikke købt rygsækken endnu...

    SvarSlet
  4. Kan du så komme af sted.... :)

    SvarSlet
  5. ja det sir jeg da også, den må du da hellere få bestilt ! og synes altså faktisk slet ikke den er grim (tværtimod......)og det med at den sidder godt ift væske/din lænd, ja så kan der da ikke være tvivl, kan der ??

    Har selv lige fået produkter fra FALKE, 1 langærmet, 1 m korte ærmer og et par boxershorts, glæder mig meget til at få det afprøvet, kender i det mærke??? Virker utroligt lækkert....

    HA HA Kirsten som du da kan sige det......tænker også det samme, især da når man løber om morgenen som det første....godt det ikke er så meget andet end fuglefløjt OG ANDRE LØBERE jeg møder på min vej (dem der er på vej til arbejde, ser vist ikke noget alligevel)
    God dag og påske til jer
    Mette

    SvarSlet
  6. Hej May-Britt
    Er du helt sikker på, at du har tilpasset rygsækken godt nok? Det er nemlig ikke meningen, at en så lille rygsæk skal sidde helt nede ved lænden.
    Jeg er helt enig. Den vest er bare grim. Hvis du er helt sikker på, at rygsækken er strammet helt op, så synes jeg, du skulle prøve at se dig om andre steder end løbebutikker. F.eks. Friluftsland, som har et kæmpe udvalg af rygsække til alle formål. Jeg selv har en Osprey Daypack, som har en udtagelig mini-rygsæk beregnet til en væskepose. Den løber jeg med af og til, og den sidder højt på ryggen. Og min ryg er, som du ved, ganske kort :)
    kh Helle

    SvarSlet