onsdag den 3. marts 2010

Nu med solbriller på

Det har været dejligt solskinsvejr i dag. Så dejligt at jeg måtte have solbriller på, da jeg var ude at løbe :-D 20 km i fint tempo, træningstilstanden taget i betragtning. Da jeg kom hjem, lå der en mail-hilsen fra en af løbeklubbens medlemmer. En, jeg ikke kender. Jeg er nok det medlem, der viser sig mindst i klubben, måske lige bortset fra de skadede løbere. Selv om jeg mest ses til klubaftener og fokusløb, er det dejligt at have rod i en lokal løbeklub, og det er særligt dejligt, når jeg hører, at nogle følger med i mine aktiviteter :-) Om 1½ uge skal jeg løbe 6 timers løb i Randers. Pga. vejret ændres ruten, så vi skal løbe på asfalt hele tiden. Den oprindelige rute er en kombination af asfalt og grussti, men som på alle andre stier i landet er den belagt med sne og is. Målet er en god lang træningstur på 60 km. No more, no less. .

2 kommentarer:

  1. Hvad er det for nogen solbriller du har? overvejer et par til sommeren, bruger ellers kasket som skygge, men synes nemt det bliver for varmt.....
    Jeg satser stadig på også at være med i Randers, dog bliver det så ikke lige til 8 omg, men så kan jeg jo heppe på alle i andre i stedet ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Du kan se og læse om mine solbriller i dette indlæg: http://ultra3460.blogspot.com/2009/08/alt-falder-pa-plads.html

    Vi ses i Randers - 8 omgange eller ej :-)

    SvarSlet