lørdag den 20. marts 2010

Lørdagstur med Mads og monopolet

Ind imellem er de lange træningsture lidt sure, men så er det jo heldigt, at der findes radioprogrammer, der kan gøre timerne lidt sjovere. En af disse udsendelser er 'Mads og monopolet', der sendes hver lørdag kl.9-12 på P3. Moralske dilemmaer, man aldrig har tænkt på, får en uforbeholden mening fra panelet, der består af 3 kendte danskere. Det er god underholdning: sjovt og lærerigt. Emnerne er meget forskellige, og nogle lørdage er sjovere end andre. Sidste lørdag var hamrende morsom, og det må have undret mange forbipasserende, hvad der kan være så sjovt, at en ensom løber griner højlydt :-) Dagens træning var en morgentur, ledsaget af programmet, på Kongevejen. 28 km i småregn. Det kan vel få den sidste sne til at smelte, og det må meget gerne være inden i morgen, hvor Anne og jeg skal deltage i det sidste løb i Allerød Motions serieløb på 10 km. Jesper er på BT´s hjemmeside i dag. Kun 19.890 km tilbage Så kan jeg jo dårligt tillade mig at klage over min korte tur... X-faktor! Tidens mest sete program og hotte emne! Ja, jeg ser det også, og først i går aftes gik det op for mig, at finalen er flyttet fra fredag til lørdag aften. Den lørdag aften, hvor jeg sidder i toget fra Århus til Birkerød efter en lang tur med DUUL!!! Men måske gør det ikke så meget. For mig peakede showet i går, da en 16-årig pige med en powerstemme, der er tilsat en snert af Bonnie Tyler, sang Gasolins smukke ballade 'This is my life'. Det er der ingen, der kommer til at overgå! Se eller gense sangen her . Linket er til hele showet, så klik ned på 'Tine - This is my life' .

2 kommentarer:

  1. May-Britt,

    Tak fordi du nævnte Tine på X-Factor. Jeg sad lige med hele familien og så hendes performance igen. Enig. Super god. De er så talentfulde dette år at det er så sjovt at se dem hver uge. Vi blev også skuffede at vi ikke kunne se finalen da vi skal til et 80km løb i Texas. Men vi skal jo nok overleve allesammen :). Held og lykke med dit 10km løb i morgen. Og tak igen for din blog.

    Tracy Høeg

    SvarSlet
  2. Tine er det store hit på youtube med sangen :-)
    http://www.bt.dk/x-factor-2010/x-factor-tine-hitter-paa-youtube

    Held og lykke med de 50 miles :-)

    SvarSlet