fredag den 26. marts 2010

Århus tur / retur

Så er jeg klar til afgang mod Århus. Det er med lidt modstridende følelser, at jeg forlader forårsvejr i Nordsjælland til fordel for regnvejr i Østjylland ;-) Der er varslet voldsom regn i nattetimerne, men hvis bare det er tørvejr, når vi skal løbe, så går det nok. Ellers bliver det en mental udholdenhedsprøve af de store!!! Hvis vejret arter sig, tror jeg, det bliver en stor oplevelse at løbe Molsruten. En skøn og anderledes måde at se Djursland på, og måske jeg får et blik af min søns landbrugsskole ved Rønde? Vi skal med toget fra Århus kl.06.22, så starten kan gå kl.07.30 fra Grenå. Jeg må sove ud efter min nattevagtsuge på søndag... X-faktorfinalen! Det kribler for at følge Tines vej til den endelige sejr. Hvorfor sender radioen ikke LIVE fra Parken??? Min datter er instrueret i (læs: påtvunget) at sende sms, så jeg kan følge lidt med fra sidelinien. Så må jeg se genudsendelsen søndag, selv om det er lidt som at spise smeltet is :-/ .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar