onsdag den 24. marts 2010

Kroppen sagde: hvile

Jeg er en varm fortale for at lytte til kroppen og ikke følge et træningsprogram slavisk. Hvis kroppen sender signaler, at den trænger til hvile, så skal den have det. Derfor valgte jeg at tage toget på arbejde i går. Naturligvis havde DSB signalproblemer i morges, så det var et valg, jeg bitterligt fortrød, da jeg hang på Jægersborg station for at komme hjem efter nattevagten #"&%¤/#. Nå, men benene havde godt af det, og de har det meget bedre nu :-) Lige nu bliver vejrudsigten for Grenå/Århus på lørdag fulgt intenst. Regn - ikke regn? Under alle omstændigheder bliver det en kanon mulighed for at teste min rygsæk med det indhold, jeg forventer at løbe med til GUCR. .

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt,

    Hvor er jeg da helt glad for at læse dette indlæg.

    I går droppede jeg også træningen. Jeg var bare træt og havde slet ikke lyst. Men mange gange kan det nage mig lidt. Jeg tænker for eksempel - når alle andre kan træne meget mere end mig, - så burde jeg også passe min træning.
    Næste gang vil jeg trøste mig med, at selv "folk" som dig, holder pause af og til. Måske kan træning for mange mennesker blive lidt for meget en tvangshandling - så man ikke kan finde ud af at have det godt uden? Her hentyder jeg altså ikke til dig, men sådan som jeg selv godt kan have det.

    Held og lykke med løbet i jylland, håber rygsækken viser sig at være et rigtig godt valg.

    Kh Karina

    SvarSlet