torsdag den 18. februar 2010

Sne og hvide tulipaner

De fleste har prøvet at hamre låret ind i hjørnet af et bord. Det gør meget ondt på et afgrænset område. Præcis sådan føltes smerten i venstre lår i tirsdags. Jeg valgte derfor at droppe træningen i går, hvilket viste sig at være en rigtig god beslutning. Der var absolut intet at mærke på de 17 km i dag :-) I et naivt håb om at undgå snevejret stod jeg tidligt op efter nattevagten, og kl.13.30 var jeg ude af døren. Blæsende - uuhhh. Jeg kan ikke lide at løbe i kold vind!! Det blev til en halv time uden sne, hvorefter det væltede ned! Men det blev en rigtig god tur trods sne og blæst. Gode ben og mentalt overskud :-) Jeg sluttede turen af med at købe hvide tulipaner med hjem. Sikkert et yndigt syn i butikken: snedækket og svedig. Men hvem bekymrer sig om det? Jeg bliver i så godt humør af tulipaner :-) .

3 kommentarer:

  1. Ok - så er jeg altså også nød til at komme ud og løbe mine 12 km mens det stadig er lyst.
    Jeg kommer desværre ikke forbi en blomsterbutik, men ved jeg vil blive glad og tilfreds bagefter.
    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Det lyder som en god disposition med 1 fridag efter AV AV i låret, og sejt du stod "tidligt" op for at løbe inden sneen havde lagt sig alt for tungt (igen)
    åhhh og så fine tulipaner, det er dog det bedste ved denne årstid, jeg er vild med tulipaner, det de eneste afskårne-købe blomster jeg kan lide, ellers sætter jeg kun pris på blomster plukket i have el vejgrøft ;-)))
    Igår fik vi en buket af min bror i orange farver, de står og lyser så fint på spisebordet, og giver en fin kulør/kontrast til alt det hvide udenfor.
    Nå, jeg har pakket tasken og skal afsted til min løbetur på cross-traineren -også go tur til dig Karina
    //Mette

    SvarSlet
  3. Det var godt, i kom afsted begge to :-)

    SvarSlet