onsdag den 24. februar 2010

Fjeder i baglåret

Nogle dage føles det, som om der sidder en fjeder i baglårene og holder en tilbage. Kender i det? Den ene fod foran den anden og alligevel kommer man ikke ud af stedet. Det skyldes formodentligt, at jeg ikke har fået sovet nok efter de 2 første nattevagter. I går havde jeg håndværker efter vagten og kom derfor først i seng kl.10, 2 timer senere end normalt, og i ved jo, hvordan det er. Man står op til sædvanlig tid, selv om man er kommet for sent i seng :-/ Der er lavet lidt ændringer i løbskalenderen. I stedet for Sydkystmarathon løber jeg Griseløbet halvmarathon, der er et af løbeklubbens fokusløb. Ændringen sker, fordi jeg har meldt mig til Hasle Bakker ultramarathon, der finder sted få dage senere. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar