fredag den 12. februar 2010

Motivation udenfor vinduet

(Udsigten på en mindre solrig dag end i dag) Jeg er meget glad for min nye lejlighed. Det, jeg holder allermest af, er udsigten fra min altan. Jeg ser ud over golfbanen, hvor jeg ofte løber, og når solen skinner, som i dag, er det umuligt at lade være med at snørre løbeskoene. Det er motivation i øjenhøjde :-) I morgen venter Vestegnsmarathon i 4.30-timers gruppen. En rundstrækning på 42,195 km så der er ingen mulighed for at bakke ud. Jeg har forsøgt at få Niels til at stille op i træsko, så han er sat lidt ud af spillet, før starten går, men mon han retter sig efter det 'gode' råd? ;-) .

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt
    Dejlig udsigt og skønt område at kunne løbe rundt i:-). Håber føret er rimeligt hvor i skal løbe i morgen, min rute i dag var noget præget af is og sammenkørt sne og det er sørme hårdt at løbe i.
    Jeg er sikker på at du nok skal komme fint igennem i morgen, selvom du ikke føler dig i super-form - det er jo en kort tur for dig ;-)
    Løbehilsner fra Gitte

    SvarSlet