lørdag den 6. februar 2010

Rock bottom

'The only place to go when you hit rock bottom is up' Jeg opfatter alm.vis mig selv som et velfungerende menneske med overskud til hvad der kommer min vej, men lige nu knækker filmen. Jeg synes, jeg aldrig bliver færdig med den gamle og nye lejlighed. Dårlig samvittighed over ikke at få trænet. Indre kaos pga. et forhold, jeg ikke kan begrave. Ondt i ryggen og skulderen. Lige nu koger det hele over, og jeg er slidt! The hardest part is what to leave behind. It's time to let go! Peter Plys Den dumme bjørn er fuld af kloge ord: Det sner stadig. Og det fryser. Men vi har ikke haft et jordskælv for nylig Måske handler det hele bare om at sætte tingene i det rigtige perspektiv?

2 kommentarer:

  1. Stop den dårlige samvittighed - og de åndsvage tanker ! Sæt møblerne på plads - hæng billederne op og gør rent. Når alt er på plads, Mor May-Britt - får du masser af overskud til at træne ...

    Masser af opmuntrende tanker og trøsteknus ...

    Knus fra Claus Ø

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt
    Det er bare et løb. Det er ikke værd at have dårlig samvittighed over. Når man ikke er eliteløber, skal løb være et positivt aspekt i livet.
    Kuldsejlede forhold skal lægges langt væk, og møbler skal bare på plads i det tempo, man orker. Det render ingen steder, som vi ville sige i mit hjemland :)
    Hvis det kan trøste, er vi alle på bagkant med træningen.
    kh Helle

    SvarSlet