onsdag den 3. februar 2010

Nu sker der lidt

Det kommer lidt bag på mig, hvor meget det tapper mig fysisk og mentalt at flytte. Jeg føler mig slidt og kan kun overskue det mest nødvendige. Nu forstår jeg bedre, at det står så højt på stressfaktorlisten. Lige nu kan selv ikke George Clooney få mig til at flytte igen! For at jeg ikke skal komme totalt ud af form, har jeg måtte træffe en beslutning om, at det må tage lidt længere tid at komme på plads, så jeg kan passe min træning. Det har nu været 1 måned med nedsat træning. Først den forvredne fod, så sygdom og nu flytning. Jeg har derfor meldt fra til Vestegnsmarathon d.13.2. Jeg har for stor respekt for distancen til at stille op i dårlig form. Fordelen ved at være ultraløber er, at man med dags varsel kan tilmelde sig et marathon, fordi grundformen er god nok til, at man altid kan løbe 42 km. Derfor kan jeg godt komme i tvivl om, jeg pt. er berettiget til at kalde mig ultraløber :-( Men jeg er optimist, og selv om formen langt fra er, som den burde være, så har jeg bestilt fly og hoteller i Birmingham og London i forbindelse med GUCR. Dette er sket i samarbejde med Kent Møller fra DUUL. Kent har deltaget i GUCR to gange tidl. uden at gennemføre trods sin store erfaring med ultraløb. 3. gang er lykkens gang, og forhåbentligt får Danmark for første gang to fuldførende løbere :-) Snerydningen lader meget tilbage at ønske i Birkerød. Fortovene er ikke ryddet et godt stykke tid, og cykelstierne er også nedprioriteret. Men der er lys forud. DMI lover sol over byen på torsdag i næste uge! Desværre sker det i kombination med nattetemp. på - 15 gr., så hvor meget jeg skal glæde mig, ved jeg nu ikke ;-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar