mandag den 22. februar 2010

Det milde pres

Foto: Claus Ø. som Byggemand Bob til Fastalavnsmarathon (Fotograf:Jesper Elfving) Coach Jesper kræver et testløb for at finde mit nuværende niveau, men tror i, jeg har lyst til at blive testet, når jeg ved, at jeg er i dårligere form end før flytningen? Heldigvis er der ingen 10 km løb i nærområdet i den nærmeste fremtid ;-) Kent Møller, som også deltager i GUCR, har løbet en træningstur på 74 km i weekenden, og jeg har ikke været ude over 42,2 km siden november. Om bare 3 måneder skal jeg være klar til at løbe 233 km, både fysisk og mentalt. 3 ting, der ligger et mildt pres, fordi jeg er bagud med træningen. 3 ting, der er med til at animere mig til at komme i gang med den seriøse træning. Jeg bliver positivt motiveret, når Kent skriver, at han har løbet langt (rigtig langt!), for så hjælper det ikke, at jeg selv nusser rundt på 15-20 km ture, når vi helst skal have en fuldførelsesprocent på 100 for årets danske deltagere i UK :-) I dag blev det nu ikke til mere end 10 km tempotur i en pause med ophængning af gardiner m.m. Slagboremaskiner og mig = en farlig kombination, der bør undgåes i videst muligt omfang :-/ Jeg kunne godt have brugt Byggemand Bob, men jeg læser, at han gennemførte sit første marathon i 3 måneder efter en operation for brok. Velkommen tilbage Claus Ø :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar