lørdag den 27. februar 2010

Græs?

Temperaturen er faldet et par grader, og det blæser. Sneen er nu smeltet, så man kan se pletter af græs. Er der andre end mig, der har glemt, hvordan græs ser ud??? Den smeltende sne betyder sjappede skovstier, så jeg holder mig på landevejen. Lidt kedeligt, når dagens tur var på 23 km, men med P3 i ørerne gik det alligevel. Intet at mærke efter gårsdagens intervaltræning :-) D. 15.maj fejrer Steen Sjøgren sin 60 års fødselsdag med sit marathon nr. 200, og i den forbindelse arr. han 'Gourmet Marathon'. Se lige depoterne: Franske depoter – franske specialiteter og franske vine Jyske depoter – tung mad og håndbajer Svenske depoter – svenske fristelser og let øl og vand Danske depoter – bl.a slik, kondivand og lidt til ganen Amager depoter - ???? Der skal afsættes 20 – 30 minutter til depoter ( til de frelste vand, kondivand, rosiner m.v.) Løbet bliver min sidste lange træningstur før GUCR, og findes der nogen bedre måde at løbe den på? :-D ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Landsholdet til EM/VM 24 timers løb er udtaget: Vagn Kirkelund Leon Skriver Hansen Jan Andersen (tilbage efter en langvarig skade) Per Brølling Thomas Steenberg (debutant) Carsten Eriksen (debutant) Jan Christensen (debutant) Mette Pilgaard Kitt Andersen (debutant) .

3 kommentarer:

  1. Ser frem til også selv at opleve "græs", men tag endelig ikke fejl af, at jeg er mere end tilfreds med at sneen nu er ved at smelte og det blot er asfalt der kommer til syne ;-)

    SvarSlet
  2. Har nu en meget stor Idé til at Carsten gør det rigtigt godt.... c,")

    hvor finder man info om ultra landsholdet...? det jeg kan finde ser flere år gammelt ud og ikke opdateret i lang tid... c,")

    Vi ses jo om 14 dage i Randers... c,")

    SvarSlet
  3. Jeg kender ikke Carsten, men jeg mener, han løb ca. 205 km i Viborg sidste år?

    Der findes ingen hjemmeside om ultralandsholdet.
    Henrik Tranum, tidl. landsholdsløber, adm. hjemmesiden www.ultrarunner.dk, men den er ikke opdateret de sidste par år.

    SvarSlet