fredag den 5. februar 2010

Desperationen trænger sig på

Desperationen er ved at nå nye højder, fordi jeg stadig ikke kommer ordentligt i gang med træningen, men efter weekenden ændrer tingene sig forhåbentligt. Jeg flytter stadig rundt på tingene i den nye lejlighed, men det begynder heldigvis at ligne et hjem. Det hjælper, når vi får sat billeder op lørdag eller søndag :-) Jeg mangler slutrengøringen i den gamle lejlighed, og det skal overstås i denne weekend, så jeg kan overdrage nøglen mandag morgen. Når den er afleveret, kan jeg slappe af, og så bliver der igen mentalt overskud til struktureret træning, håber jeg. Ellers ser det godt nok sort ud!!! Det er ikke nemt at overbevise mig selv om, at en uges pause ikke skader det store. Folk tager jo også på ferie og vender restitueret tilbage. Problemet er bare, at jeg ikke har restitueret, men slæbt som en hest! Et opbygget søvnunderskud gavner heller ikke. Jeg har kun sovet 3-4 timer efter mine nattevagter, fordi jeg føler, jeg må tidligt op og videre med indflytningen. Det er vigtigt, at kroppen er veludhvilet, når jeg skal træne meget, så lige nu står jeg i en lose-lose situation :-( Send venligst gode og lyse tanker denne vej... .

4 kommentarer:

  1. Hermed mine bedste og lyseste tanker. Håber tingene flasker sig for dig, så du kan komme i gang med almindelig hverdag med plads til træning.

    Det er vildt hårdt at flytte, og det tager på kræfterne. Håber du bliver rigtig glad for dit nye hjem, så glæden kan give dig en slags fornyede kræfter.

    God weekend

    vh karina

    SvarSlet
  2. Selvom østenvinden lige idag er skarp og kold, blæser der hermed en stille vind med masser af energi og gåpå-mod over til dig.........med ønsket om at du i weekenden får det sidste på plads i lejligheden og derefter kan begive dig ikast med træningen med fornyet energi og kræfter....:-)

    SvarSlet
  3. Man skal ikke undervurdere effekten af alternativ træning som f.eks. at løbe op og ned af trapper med tunge ting, løfte, pakke osv. Jeg har aldrig været bedre, end da jeg delte aviser ud sammen med børnene. Så mist ikke modet. Venlig hilsen Kirsten Frederiksen

    SvarSlet
  4. Tak :-)
    Jeg vil tage de gode ønsker med over i lejligheden og håbe, de virker som en hvid tornado!
    Og tak Kirsten for den anderledes indgangsvinkel til mit syn på den manglende træning. Den vil jeg lige tænke nærmere over.

    SvarSlet