fredag den 31. juli 2009

Copenhagen Athletics Games 2009

Med mindre det ligefrem vælter ned med regn, så skal jeg til atletik på Østerbro stadion på torsdag. Kl.19-21 er der Copenhagen Athletics Games , og 10-kæmperen Roman Serble stiller til start i 110 m. hæk, længdespring og kuglestød som træning/optakt til VM i Berlin om 14 dage. 10-kampen er min favorit-disciplin ved disse store stævner. Jooo, jeg nyder at se Usain Bolt sætte konkurrenter på plads i overlegen stil (ingen over, ingen ved siden af), men jeg elsker at følge de alsidige idrætsmænd, der er i stand til at beherske 10 meget forskellige discipliner på et meget højt niveau, og Serble er 'min mand' :-) Der er også mulighed for at se vores egen VM-deltager i længdespring: Morten Jensen fra Sparta. Desværre ser det ud til, at svenske Linus Thörnblad har meldt fra i højdespring :-( 100 kr. for at se topatletik i Kbh - er der nogen grund til at blive væk???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar