mandag den 6. juli 2009

Morgenløb

6 dages løbet er tættere på, end jeg bryder mig om at tænke på. Lige nu forstår jeg ikke helt, hvad der fik mig til at tilmelde mig, but done is done! Morgenløb er ikke min stærke side. Tæt på at føle det som en overtrædelse af menneskerettighederne, når jeg skal ud af døren om morgenen! Men der er ingen vej udenom. Vil jeg løbe en rimelig distance i Göteborg, må jeg lære det, og i bund og grund er det et spørgsmål om mental træning, for selvfølgelig kan jeg løbe om morgenen. Jeg løber jo gang på gang fælles træningsture eller marathon med morgenstart, og det går fint :-) Så en kort morgentur bliver nu en del af træningen - tror jeg nok... Trods sidste lørdags triple-marathon blev ugens træningsmængde 103 km, så jeg er tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar