torsdag den 23. juli 2009

Pakket og klar

Jeg elsker at løbe lange ture, men jeg har et problem i den forbindelse: jeg får ondt over lænden, når jeg løber med 2.l væske i min Camelbak. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal løse dette problem! En anelse ondt i anklen efter den kuperede tur i tirsdags samt for lidt søvn efter nattevagterne har medført et par hviledage for at være restitueret før weekendens 3 marathons. Til gengæld har der så været tid til at følge Touren, der endelig er begyndt at blive interessant :-) Heldigvis har der ikke været nogle gener i anklen i dag, så tasken er pakket til turen til Hamburg. Dårligt timet at vi skal køre hjem fra Hamburg lørdag eftermiddag, hvor afgørelsen falder i Touren. Godt at mp3 med indbygget radio er opfundet ;-) Så må vi håbe, jeg kan holde poker-ansigtet, så jeg ikke røber resultatet af den afgørende etape for Jerk, der er tålmodig nok til at vente med at se den, til han kommer hjem. Jeg har en ultraløbers tålmodighed, når jeg løber, og en sprinters utålmodighed når det gælder danske sportsresultater :-D Iøvrigt igen en dansker-delegation, der skal afsted: René Fasting, Jerk W. Langer, Claus Ø. Christensen, Tor Rønnow og mig. De tyske marathonløbere må undre sig over den store invasion af danskere, de oplever for tiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar