torsdag den 16. juli 2009

Ikke igen!!!

Efter mandagens træning fik jeg pludselig ondt i venstre ankel igen. Ikke så slemt som i april, men slemt nok til at det ikke kunne ignoreres!
I følge speciallægen er jeg ikke i forhøjet risiko for endnu en osteocondrit, og det er over 1 måned siden, jeg sidst havde det mindste ondt, så det kan vel dårligt være den gamle skade?
Nu, 2 døgn senere, ser det ud til at være overstået, og der er intet at mærke. Jeg vælger alligevel at tage endnu en hviledag, så jeg er 100% klar til morgendagens løbeaftale :-)
Heldigvis cykler jeg 14 km til arbejde, så noget motion får jeg, men det er jo ikke det samme som at løbe, og det sætter mig under alle omstændigheder igen tilbage træningsmæssigt i forhold til 6 dages løbet.
Måske er det ved at være tid til at nedjustere forventningerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar