fredag den 10. juli 2009

Nu i Jyllands-Posten

I dag er artiklen i Jyllands-Posten (som er landets største avis, hvis vi ser bort fra gratis-aviserne), og den har fået langt mere plads end jeg havde drømt om! Lille billede på forsiden af hoved-avisen samt stort forsidebillede og artikel på side 4-5 i tillægget 'Puls'. Artiklen kan også læses her: http://fpn.dk/liv/marathon/article1751176.ece Fin reklame for ultraløb. Så er det alligevel en god uge :-) PS. Journalisten har skrevet Jespers tidl. rekord på 6D. Jesper forbedrede den i Antibes 2007 til 780,359 km :-)

2 kommentarer:

  1. Flot artikel, har lige læst den! Du er for sej! Tænk ikke for meget over det med kager og træningsfri dage. Du har nok haft brug for det - og ingen mennesker er maskiner, der kan yde konstant. Jeg tror det kommer dig til gode. Held og lykke med weekendens lange løb.
    (ps. jeg har lært at glæde mig over at nu kan jeg løbe 5 km uden smerter ;) - der er sandhed i at alt er relativt)
    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt

    Jeg har ikke hørt om dig før jeg tilfældigvis læste artiklen i JP og er mere end almindeligt imponeret. Jeg træner selv til Berlin Marathon og syntes det er udfordrende … Men jeg må sige at din historie er inspirerende.
    Jeg vil ikke ønske dig held og lykke med seksdagsløbet i Sverige … for dine resultater kommer ikke pga. held og lykke men pga. talent og træning! Glæder mig til at høre resultatet.
    /Vildanden

    SvarSlet