lørdag den 11. juli 2009

50 dage til start

Billede fra Slottskogen
Der er sølle 50 dage, til 6 dages løbet begynder i Göteborg. Den første startliste ligger nu på K-G Nyströms hjemmeside
11 kvinder og 35 mænd er foreløbig tilmeldt. Ikke alle er offentliggjort med navn, men det står jo enhver frit for at gætte. Hvem mon f.eks. gemmer sig bag 'X' fra Grækenland? Mit gæt er, at han løb på Bornholm sidste år. Der er jo gode pengepræmier ;-) Men vi må vente og se, til løbet nærmer sig...
Det er en overraskelse, at Lars Christoffersen løber bare 3 uger før Spartathlon. Det betyder, at vi nu er 3 danske deltagere: Per Brølling, Lars og mig.
Spændende at Sarah Barnett, Jespers medløber på de første 7000 km af World Run, deltager :-) Hun er en meget rutineret multidays-løber, så hende vil jeg prøve at lære nogle tricks af.
I det hele taget er udgangspunktet for min deltagelse bare at lære. 6 dages løb er 'learning by doing' så det basker! Der er lagt en strategi, men den er baseret på et vildt gæt, hvad jeg kan magte. I virkeligheden aner jeg det ikke, og det er det, der gør det så spændende!

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt!

    Jeg er spændt på dine vegne, og glæder mig til at følge dit 6-dages løb. Tusind tak for, at du begyndte at blogge igen, til glæde for mig og andre fans ;-) Jeg følger med fra sidelinien, og fantaserer i det skjulte, om en dag at løbe et ultraløb - eller bare marathon!

    Hilsen Barbara, en ½-marathonløber.

    ps. tillykke med triplen - du er for sej!

    SvarSlet