søndag den 19. juli 2009

Uha...

Stephan Grabow under Allermöher Triple-marathon
Det har været sløjt med løbetræningen i denne uge! De pludselige smerter i venstre ankel efter tirsdagens træning var virkelig et chok, og jeg har måske været mere forsigtig, end jeg behøvede. Jeg tør bare ikke tage nogen chance, selv om det er træningen til 6 dages løbet, der lider under det. En operation vil udelukke løb langt ud i fremtiden, så 'better safe than sorry'!
55 km løb kombineret med 105 km cykling er nu ikke nogen dårlig træningsmængde, men det er langt under, hvad der var planlagt.
En lille smule ondt i begyndelsen af dagens tur, men jeg tror faktisk, det mest var psykisk, for da jeg først kom i gang, gik det let og smertefrit på de planlagte 21 km :-)
Så jeg ser med sindsro frem mod en hård træningsuge: 4 marathons i træningstempo. Tirsdag løber jeg det kuperede Rudersdal Cannonball sammen med 7 andre. Alle kendte ansigter, så det bliver hyggeligt :-)
Fredag skal vi til Tyskland igen. Jeg bliver hentet på Steno af Jerk og René, så snart min nattevagt slutter, og så sættes kursen mod Hamburg. Kl.16.00 går starten til weekendens første løb i Teichwiesen. Håber jeg kan sove på vej derned!!
Så snart løbet er slut, skal der spises, og så er det på hovedet i seng. Normalt sover jeg 10-12 timer første nat efter en vagtuge, men næste start går lørdag kl.09, så det bliver nok med lidt søvnunderskud, jeg står på startstregen til 2. løb.
Efter løbet skal vi til Danmark igen, for søndag kl.11 venter 'Run for Love'. Personligt glæder jeg mig meget til at se Stephan Grabow i den lille lyserøde sag, han har lovet at løbe i :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar