mandag den 5. november 2012

Vil jeg løfte sløret?

Jeg har fået mails, om jeg vil løfte sløret for mine planer for 2013, men I kommer til at vente en uges tid endnu. For det første er alt ikke faldet på plads endnu, og for det andet bliver coachen informeret før alle andre, og selv han har ikke kunnet lokke alt ud af mig, selv om han ved lidt mere end I gør.

Lidt kan jeg dog røbe: 24 timers løb indgår ikke i mine planer. Oprindeligt tilmeldte jeg mig 24 timer på Bislett i håb om at kvalificere mig til landsholdet, men få dage efter min tilmelding blev min far syg, og så kender I den videre historie. Jeg er stor tilhænger af at sætte overliggeren højt, men man skal også være realistisk, og 180 km er ikke indenfor rækkevidde, selv på en god dag! Jeg har lovet at gøre, hvad jeg kan for at komme så langt som muligt (tak for den norske opbakning), og det vil jeg helt sikkert gøre, men som mit niveau er pt. vil 150 km være et godkendt resultat. Dermed er VM ikke aktuelt, og derfor ligger jeg planer for andre spændende ultraløb.

Et løb er allerede 100% sikkert, nemlig Berlin Marathon. Jeg har fået min endelige tilmeldingsmail og indbetalt 60 euro, så jeg fremgår af startlisten. I dag var jeg heldig at vinde retten til at leje Novo Nordisk ferielejlighed i Berlin fra dagen før løbet og 1 uge frem, så jeg kan være turist efterfølgende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar