lørdag den 3. november 2012

NYCM + refleksvesten

Så blev New York City Marathon alligevel aflyst! Efter min mening er det den rigtige beslutning, men den skulle have været truffet langt tidl. af hensyn til den mange tilrejsende løbere, der kunne have mulighed for at annulere rejse og hotel hjemmefra. Nu sidder de i N.Y., naturligvis dybt skuffende over aflysningen, men vel også irriterede/sure over at bruge mange penge på ingenting. Det ville jeg i hvert fald være, hvis det var mig. Man kan jo godt få den grimme tanke, at man lod folk komme til byen for indtjeningens skyld og aflyste, da de sad i saksen. Jeg kender en løber, der skulle have debuteret på marathondistancen, og nu... Ja, hvad nu?

Nå, men tilbage til hverdagen i Birkerød! Jeg er bagud med tilbagemeldinger om et par produkter, jeg har afprøvet: refleksvesten og CEP Sleeves. Jeg starter med vesten i dag og skriver om CEP i morgen.

Som jeg omtalte for en uges tid siden, har jeg modtaget en refleksvest fra Motionsløb.dk . Da jeg stillede Martin Bork nogle spørgsmål om vesten, tilbød han, at jeg kunne få lov at afprøve den, og den slags siger jeg sjældent nej til.
 
+ siden:
Meget lav vægt: 67 gr. uden diodelys / 90 gr. med diodelys
Stor bevægelsesfrihed
Masser af reflekser
Kraftigt diodelys med 3 indstillinger: fast lys, blinkende på skift (1-2-3) eller alle 3 lys på én gang

- siden:
Vesten sidder for løst efter min mening. Især når blæsten kommer fra siden, flagrer vesten foran. Det er meget individuelt, om det generer som løber, men personligt bryder jeg mig ikke om det.
 
Remmen kravler lidt op, både i spændt og løs tilstand.

Vestens forside. Masser af refleks!


Bagsiden af vesten

Der er knald på diodelyset, som nemt kan
tages ud, hvis man ønsker det.

Taget på et mørkt badeværelse :-)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar