tirsdag den 20. november 2012

Hvad vil du gøre hvis?

Der vil helt sikkert komme flere ultraløb i 2013 end de, der blev nævnt på listen i går. Faktisk har jeg allerede nu en tilføjelse: Grenaa 6 timers løb bliver afholdt d. 16. november. Der er tale om en ny arr. men med støtte fra de hidtidige arr. Søren Rønn Hansen og Carsten Eriksen, så mon ikke løbet videreføres i samme ånd?

Efter jeg offentliggjorde min udtagelse til GUCR, er jeg blevet spurgt et par gange, hvad jeg vil gøre, hvis Brian Larsen kontakter mig ang. VM i Holland, der som bekendt ligger et par uger tidl. end GUCR? Hvad vil jeg vælge?? Jeg ser ingen grund til at hemmeligholde min indstilling til det spørgsmål. Selv anser jeg chancen for at blive udtaget som mikroskopisk, da jeg i så fald skal udtages på resultater fra 2009, men skulle appelsinen falder i min turban, så slår jeg til øjeblikkeligt! Bislett var ment som et kvalifikationsløb til landsholdet, men det bliver jo så ikke tilfældet! GUCR er et spændende løb, ingen tvivl om det, men det er og bliver mit 2. valg, fordi 1.valget er ude af mine hænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar