søndag den 11. november 2012

Løberseminar

En lang og god dag i Odense er slut. 7 timers løberseminar med emner som styrketræning, energiindtag under løb, gadgets, testning af eliteudøvere samt et indlæg af Andreas Bube og hans træner om træning, succes og fiasko. Dette var dagens mest interessante foredrag, fordi det gav indsigt i en eliteudøvers træningshverdag. Præcis som sidste års seminarindlæg af Jesper Faurschou og hans træner Karl Åge Søltoft. Den slags finder jeg altid vildt interessant!

Informationerne skal lige sætte sig, og så skal jeg nok komme med nogle kommentarer om, hvordan noget af det vil blive implementeret i min træning.

Seminaret bragte også en dejligt gensyn med Henrik Lund Jensen, der bl.a. er journalist på Dourun. Henrik var den første, der lavede et interview med mig om ultraløb til magasinet "Danmark i Løb 2009".



Jeg tog fejl mht. deltagerantallet af danske deltagere i GUCR 2013. Der står endnu en på startlisten: Martin Ehrensvärd. Jeg blev snydt af det ikke helt dansk-klingende navn ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar