tirsdag den 6. november 2012

Four more years

Amerikansk præsidentvalg - og i Birkerød er 'valget' også godt i gang! Altså valget af næste års løb.

Jeg fik svar i går aftes vedr. et løb, hvor hjemmesiden endnu kun er på finsk, og derfor har jeg været lidt afventende. Det er jeg sådan set stadig, indtil den kommer på engelsk (er lovet at komme i løbet af ugen), men svaret var godt nok til, at løbet nu indgår i løbsplanen. Planen er blevet vendt med coachen og godkendt.

Grovskitsen lyder:
20. april: 50 eller 100 km Copenhagen Ultramarathon
25.-27. maj - GUCR (afhænger af om jeg bliver udtrukket som deltager på fredag).
1. juni - ØL Marathon på Fyn (afhænger af om jeg tildeles en startplads d. 1. januar)
16.-17. august - OxroadUltra 100 Miles, Finland (Turku - Hämeenlinna)
29. september: Berlin Marathon

Som det fremgår, falder 6D ud, såfremt jeg bliver udtaget til GUCR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar