torsdag den 8. november 2012

Dilemmaet

Jeg indrømmer gerne, at motivationen til at løbe på Bislett efterhånden kan ligge på et meget lille sted pga. den minimale træning i lang tid. Faktisk er den ikke-eksisterende! Jeg har selvfølgelig vendt situationen med coachen, der synes, at jeg stadig skal tage afsted. Mest fordi det måske giver et boost mod næste års løb, men der er jo forfærdelig længe til, så jeg ved ikke helt, om det hænger sammen.

Endnu en dansker har trukket sig,og det betyder, at det kun er Jakob Vestergaard og jeg, der står tilbage på startlisten. Den indre dialog, om jeg skal tage afsted eller ej, forsætter såmænd nok helt frem til afrejsedagen. Som jeg tidl. har skrevet, er flybillet og startnr. allerede betalt, men der er jo det lille ekstra aspekt, at jeg stadig mangler at bruge ca. 1.000 kr. på overnatning og spisning fredag i Oslo. Jeg har allermest lyst til at kaste håndklædet i ringen og i stedet satse på sæsonen 2013!

Dagens lille positive: Newline har sørget for, at jeg kan træne med sikkerheden i højsædet, for de har sendt hue, vanter og vest i en meget synlig farve :-)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar