onsdag den 28. november 2012

Foredrag om World Run ll

I går aftes løb foredraget med min gode ven Jesper Olsen af stablen. 66 løbere var tilmeldt arr., og det var en tændt foredragsholder, der havde set meget frem til at fortælle om World Run på en aften, hvor han kendte flere af tilhørerne. Jeg har hørt Jesper til flere foredrag, både om WR I og II, og dette var en rigtig god aften. En aften om turens op- og nedture, motivation, fængselsophold, kulturforskelle, dårlige valg og om at komme hjem, fortalt med humor og entusiasme.



Det er planen, at der udkommer en bog om turen i foråret omkring maj måned.

Foredraget var, i løbets ånd, meget minimalistisk: 2 ½ timers foredrag + en glas vand i pausen. Man får ikke meget for 100 kr. nu om stunder! Men jeg håber, at alle tilhørerne fik en oplevelse med hjem :-)



Newline havde sponseret en Neck Tube (også kendt som en buff) til samtlige tilmeldte. Denne lille beklædningsgenstand, der i mine øjne er uundværlig i vintermånederne, hvor vinden har det med at trænge ind under halsåbningen på løbejakken. Men det er bare én af mange anvendelsesmuligheder. Her sætter kun fantasien grænser!

6 kommentarer:

  1. 1000 tak for et godt arrangement og jeg synes da vi alle sammen fik rigtig meget for de 100 kr. vi havde betalt :o)

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun være enig, motivationen over vinteren har fået et ordentligt nøk opad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den største kompliment, man kan give en løber, er at han/hun virker som en inspiration for andre, så det bliver Jesper glad for at høre :-)

      Slet
  3. Det var alle pengene værd. Tak for en god aften.

    SvarSlet