tirsdag den 1. november 2011

Selvfølgelig skal vi det!

Det går rigtig godt med at få samlet løb til en sjællandsk serie i Marathoncup 2012. Jeg har mødt meget stor velvillighed fra diverse løbsarr., og løbene er spredt over hele Sjælland samt Sydhavnsøerne. Så snart alle løb er på plads, bringer jeg selvfølgelig listen. Bl.a. kommer der et meget specielt løb, som jeg er sikker på, der bliver kamp om at deltage i.

Idéen er, at man skal løbe 12 marathons indenfor 12 måneder, hvoraf min. 10 af løbene er på Marathoncuppens liste. Man må gerne blande løbene, så man løber både i Jylland og på Sjælland, så man har i princippet 24 løb at vælge imellem, og derudover kan man løbe 2 valgfrie løb, hvis man vil. Man må gerne deltage i 2 løb den ene måned og ingen den næste, bare det er 12 løb indenfor kalenderåret. Ved at fordele tilbuddet af løb over 12 måneder, gives der mulighed for, at man kan være med, selv om man ikke er klar til flere marathons om måneden.

Det er en ganske uhøjtidelig event. Lidt sjov for marathontosser, så jeg håber, at mange vil være med. Pris 100 kr. Læs meget mere på hjemmesiden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar