lørdag den 19. november 2011

Trådene redes ud

Lige nu er mit løberliv en rodet affære. Som når adskillige garnnøgler har filtret sig grundigt ind i hinanden, og det tager lidt tid at finde ud af, hvordan man får tingene skildt ad, så der er fuld kontrol over situationen igen. Garnnøgler af ambitioner, skader, træningsform, tid og masser af drømme.

Mit held er, at jeg har en coach, der en gang imellem har held til at trænge igennem min tykke hjerneskal, som f.eks. når han skriver: "Jeg tror at det er fint, at du tager det lidt roligt indtil forårssæsonen, det er trods alt næste år vi satser på - og ikke vinter-løbene?" - og det har han jo ret i. Hovedmålet er VM, i håbet om at jeg bliver udtaget på tidl. resultater samt en god forårssæson.

Der er kommet lidt rod i planlægningen, for når jeg ikke kan løbe 24 timer som kval.løb, må jeg satse på, at et godt resultat på 12 timer rækker. Derfor passede det perfekt, da jeg så, at jeg kunne løbe 12 timers løb til mit lokale ultraløb 24RUN, men det er nu taget af programmet, så man kun kan løbe 6 og 24 timer solo. Jeg har skrevet til arr., om de vil genoverveje beslutningen, da der løbes 12 timers løb som stafet. Så kan det vel ikke betyde det store at have en lille flok (måske bare mig?) løbende som sololøber på i samme tidsramme.

Jeg har sendt et forslag til den kommende tids træning til Jesper og så er det bare at vente på kommentaren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar