torsdag den 17. november 2011

Ventetid

Jakob har lagt flg. kommentar vedr. VM i Halvmarathon 2014: "IAAF har nu informeret DAF om, at beslutningen om den endelige dato vil blive taget i forbindelse med VM-inde på Council-møde den 11. marts 2012." 
Jeg vil gå ud fra, at DAF kort tid efter meddeler, hvornår vi kan forvente, at tilmeldingen til motionsløbet åbner.

Jeg var i Fitness World for at se det nye center, men foreløbig skifter jeg ikke over. Der er ikke ret mange hold, og i følge pigerne i receptionen vides det ikke, hvornår der starter flere hold op. De skal først have uddannet flere instruktører, og antallet af hold vil afhænge af medlemstallet. Det synes jeg virker lidt bagvendt, for medlemmerne kommer jo kun, hvis der kommer samme/bedre tilbud end i Fitnessdk til en lavere pris.

Jeg venter stadig på en afgørelse fra Arbejdsskadestyrelsen. Jeg kan se på aktsoversigten, at de også modtog speciallægeerklæringen d. 4. november, så mon ikke den snart kommer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar