onsdag den 16. november 2011

Nyt center?

I morgen åbner Fitness World et nyt center i Birkerød. Eller mere rigtigt - de overtager centerkæden Enjoy Fitness. Pt. betaler jeg 295 kr./mdl. i Fitnessdk, og den 'billige' pris skyldes rabat via Politiken Plus. Fitness World tilbyder fuldtidsmedlemskab for 229 kr./mdl., så der er penge at spare på årsplan.

Fitness World plejer at have et stort udbud af hold, men lige nu er der ikke mange i Birkerød-centret. Det kommer måske hen ad vejen, men hvornår? Jeg er meget glad for mine instruktører i Mave/ryg og Pilates i Fitnessdk, og derfor er jeg lidt tilbageholdende med at skifte.

Der afholdes åbent hus i morgen, hvor man kan melde sig ind uden at betale indmeldelsesgebyret på 299 kr. Skal? Skal ikke? Foreløbig tager jeg hen og ser stedet og så må jeg høre, hvornår de regner med at være oppe i gear med holdtræningen.

3 kommentarer:

  1. De laver sikkert en nytårskampagne hvor du også kan spare indmeldelsesgebyret, så jeg ville nok også lige vente og se og. Jeg mindes at du har været til noget bodypump - hvis det er noget du stadig gør, så vil jeg anbefale dig at prøve at finde ud af om det faktisk er bodypump instruktøren laver (du kan jo evt forsøge at komme til en prøvetime til noget åbent hus). Jeg har nemlig desværre dårlige erfaringer med bodypump i fitness world centrene.

    SvarSlet
  2. Fitness world har slet ikke Bodypump eller andre Body hold(de hold fra Les Mills) de har andre plagiat hold. Om man kan lide det ene eller andet er en smagssag. jeg er ihvertfald til den ægte vare ;)

    SvarSlet
  3. Jeg var slet ikke i tvivl efter besøget i Fitness World. Jeg bliver hvor jeg er :-)

    SvarSlet