onsdag den 2. november 2011

Ramt af en virus - big time!


Jeg er stadig ramt af en virus med tør hoste, løbende næse og så bliver jeg forpustet af den mindste anstrengelse. Jeg har været hos lægen i dag, fordi mine kolleger var nervøse for, at jeg havde fået en kold lungebetændelse. Det har jeg heldigvis ikke, men lægen mente dog, at jeg, af hensyn til mine medmennesker og risikoen for at smitte dem, burde blive hjemme fra de sidste to nattevagter. Så nu sidder jeg her og hoster, drikker varm cacao og har ellers ikke energi til noget som helst. Sover faktisk en stor del af dagen..

Så dagens nyhed må være de foreløbige sjællandske tilbud om løb i Marathoncup 2012
Jeg håber (regner med), at de sidste løb er på plads i løbet af få dage. Bl.a. venter jeg stadig på datoen for det vildeste marathonløb, I kan tænke jer!!

8/1 Kalundborg Vintermarathon
26/2 Ålsgårde Marathon
Marts - kommer..
14/4 Copenhagen Ultramarathon (Marathon, 50 og 100 km)
Maj - kommer..
24/6 Kalundborg Marathon
Juli På Falster - mere info i begyndelsen af dec.
11/8 Amager Cannonball Marathon
2/9 Skovløberen, Hvalsø
27/10 CPH 6 Hours run (marathon og 6 timers løb)
November Rudersdal Marathon - dato følger
December - kommer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar