torsdag den 10. marts 2011

Tanker om ultraløb i 2011

Jeg fik ikke ret i min antagelse, at vi nu var fri for isglatte veje. Det var hamrende glat at cykle på arbejdet i går aftes, og der er varslet samme vejrtype i nat, så jeg tager nok toget i aften. Jeg nyder ellers turen ind om aftenen. Slapper af mens jeg lytter til dansk musik på P4 undervejs.

Jeg bruger bl.a. tiden til at tænke over, hvad jeg vil med mit løb i år. Ryggen er stadig i bedring, og hvis tingene havde passet sammen, var jeg såmænd nok sprunget ud i et 6 timers løb i weekenden. I stedet for bliver det bare til en lang tur alene i Birkerød.

Jeg indrømmer, at tanken om 100 km i Albertslund stadig spøger, og det vil den nok blive ved med, til tilmeldingen lukker d. 3. april.

Der er 24 timers løbet på Bornholm i juni, men jeg overvejer, om jeg skal prøve noget andet i et år, hvor der ikke løbes VM. Det kunne være endnu et 6 dages løb for at komme over 600 km eller 48 timers løb, som jeg ikke har prøvet før.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar